Toelichting 

Continu verbeteren leidt naar het hoogste niveau op het gebied van kwaliteit, werkplezier en efficiëntie. In het continu verbeteren onderscheiden we twee vormen:  

  1. Het oplossen van een probleem samen met het team;
  2. Het verbeteren van een (afdelingsoverstijgend) proces. 

Deze training richt zich op de tweede vorm. Je brengt de theorie meteen in de praktijk door aan de slag te gaan met je eigen opdracht en verbeterteam. Hierdoor haal je meteen resultaat op het gebied van kwaliteit en/of efficientie! Tijdens de trainingsbijeenkomsten bespreek je de voortgang van je eigen opdracht en ontvang je de benodigde handvaten om weer een volgende stap te zetten. 

Deze training is ook ‘incompany’ beschikbaar. 

Wat leer je in deze training? 

  • denken in klantwaarde en processen.  
  • de principes die ten grondslag liggen aan het ‘Continu Verbeteren’;  
  • het begeleiden van een afdelingsoverstijgend verbeterteam in het verbeteren van een proces.  
  • formuleren van proces en uitkomstgerichte doelen.  
  • methodieken en instrumenten om praktisch met procesverbetering aan de slag te gaan. 
  • de benodigdheden om de behaalde resultaten te borgen en te verbeteren.  

 

Praktische informatie 

Bijeenkomsten:

  • Intakegesprek a 1 uur (digitaal) 
  • 2 trainingsdagen a 8 uur 
  • Afsluitende bijeenkomst a 2 uur (digitaal) 

Investering: 895,- per persoon. Dit is inclusief koffie, thee en lunch.  

Extra: na deelname aan de training heb je gratis toegang tot het maandelijkse ‘op-plus-uur’ waarin we je helpen bij de volgende stap. 

Benodigd werk- en denkniveau: HBO.  

Vraag via onderstaand formulier het ‘programma per dag’ op. Direct aanmelden is ook mogelijk.